czwartek, 28 stycznia 2010

Czym jest Internetowa Partyzantka

Witaj,
Dzięki wielkie za zapisanie się na mój biuletyn ;) Od razu przejdę do konkretów na wstępie omawiając samo pojęcie marketingu partyzanckiego.

Marketing Partyzancki to dość innowacyjny aspekt marketingu. Przez różnych marketerów jest różnie definiowany. Dla jednych jest to marketing na który nie wydajemy ani złotówki. Inni wolą określenie, że marketing partyzancki obejmuje nieklasyczne metody marketingowe. Druga definicja jest bardziej ogólna, ale moim zdaniem lepsza i sam taką staram się wszystkim podawać. Dlatego powtórzę

Marketing partyzancki to nieklasyczne metody marketingowe

Co to znaczy nieklasyczne? Znaczyć to może dosłownie wszystko. Cały proces promocji danej usługi czy produktu ograniczony jest tylko Twoją wyobraźnią, kreatywnością i motywacją do ciężkiej umysłowej (chodź nie tylko ;) ) pracy.

W związku z pewnym sympatycznym wynalazkiem jakim jest internet, marketing partyzancki wszedł na zupełnie nowy poziom. Niemal wszyscy specjaliści są zgodni, że nieklasyczne metody marketingowe kreują obraz przyszłego internetu. Dlatego też im wcześniej dowiesz się co i jak w tym temacie chodzi tym będziesz do przodu ;)

W następnym mailu omówię pokrótce aplikacje internetowe które się przydadzą do skupiania wokół siebie społeczności która wygeneruje nam wartościowy ruch.

1 komentarz:

  1. Racja. Niestandardowy to kwestia podstawowa, ale ważne by był też niezauważalny albo przynajmniej dyskretny. Zerknij do mnie: http://re-blog.pl/reklama-i-marketing/marketing-partyzancki-czyli-niestandardowe-formy-marketingu

    OdpowiedzUsuń